Informacja dotycząca sposobu pozyskiwania dostępu do protokołów posiedzenia Rady Pedagogicznej
Informacja dotycząca sposobu pozyskiwania dostępu do protokołów posiedzenia Rady Pedagogicznej
Zgodnie z ustawą (art. 10, ust.1) informacja publiczna, która nie została udostępniona w Biuletynie Informacji Publicznej jest udostępniana na wniosek zainteresowanego.
Udostępnianie informacji na wniosek następuje "bez zbędnej zwłoki", nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku (art. 13, ust.2).
Odpisy z posiedzenia Rady Pedagogicznej będą udostępniane osobom zainteresowanym po wcześniejszym złożeniu wniosku do Dyrektora Szkoły o wydanie takiego odpisu.
Wniosek należy złożyć w sekretariacie szkoły.
Ograniczenia w dostępie do informacji publicznej
Odmowa udzielenia informacji może nastąpić jedynie ze względu na jej niejawność (ochrona danych osobowych, prawo do prywatności, tajemnica państwowa, służbowa, skarbowa, statystyczna). Odmowa następuje w formie decyzji administracyjnej. Odwołanie od decyzji rozpoznaje się w terminie 14 dni (art. 16, ust.2, pkt 1).